Let's Dance

Kom just på att det är Fredag! det betyder att det är Let's Dance ikväll :) 
(vet att jag i förra inlägget lovade att ni inte skulle drabbas av tvångstankar av efterföljande inlägg och jag ber om ursäkt ifall någon drabbas av det pga nämda tv-program)
Det ska bli kul att se och trots att jag faktiskt varit på en fika date idag redan så ska jag nog välja ut nått gott att äta till programmet.
Nästa vecka kommer jag ju troligen att missa direktsändningen eftersom jag kommer att befinna mig 'i fjällen' med mina guldklimpar, så jag får helt enkelt passa på att njuta lite extra om det dyker upp några snygga dansbyxor i kvällens program :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi ja, nu börjar det verkligen närma sig! Dock kommer gubben börja med pannrummet ganska snart och då kommer själva husbygget att pausas i drygt en månad, minst :-(



Men för att kunna bo i huset behöver vi ett pannrum så det är inte så mycket att välja på.



Här ska också kikas på lets dance i kväll :) Ha en fin kväll. Kram Jenny

2009-01-23 @ 18:33:25
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0