Dags att sätt fart

Ringde en snabbis upp till kontoret för att kolla upp att det funkar att jag går på ett möte vid 13 tiden och som vanligt så behöver man bara prata i två minuter med min jobb-mamma innan man är på gott humör, jag berättde lite snabbt om surgubben och jag behövde inte ens lägga fram min egna terori om hans självkänsla fick sig en törn innan hon sa precis samma sak och sen avslutade med "du ska då alltid ge dig på omöjliga saker" haha!!! därefter konstaterade vi att min far borde ringa till samma ställe imorgon och fråga samma sak, då kommer nog både svaret och bemötandet bli ett helt annat :)

Nu ska jag hur som helst göra mig klar så att jag kommer iväg någon gång, tänkte gå dit lite tidigare för att hinna med det jag behöver även fast jag ska mötas i en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0