Gladare får ingen vara

Fy vilken usel start på dagen!
Vaknade pigg och utvilad en stund innan mobilen skulle larma så jag gick upp för att göra iordning frukosten, under tiden som mitt te stog och drog passade jag på att ringa till mitt försökringsbolag och med det var mitt goda humör som bortblåst.
Jag fick den stora äran att prata med, vad jag misstänker är, företagets stora charmtroll eftersom han för det första var sur och grinig redan från början och att det för det andra var helt uppenbart att gubben inte kände till produkten som jag pratade om för fem öre, men han bestämde sig ändå för att idiotförklara mig.

Om jag vet att jag har fel, så säger jag det och om jag kommer på korkade idéer så ger jag mig när jag inser att dom är ohållbara! Arga gubbar på stora försäkringsbolag får mer än gärna idiotförklara mig när jag uppträtt som en idiot!
I det här fallet är jag helt övertygad om att allt handlade om hans sårade stolthet när han märkte att en tjej fick förklara för honom hur en produkt var utformad. Jag hoppas verkligen att han får en usel dag och att han spiller ner hela sin (troligen) ostrukna skjorta med flottig dressing vid lunchen! Gubbjävel! (förlåt, men han är faktiskt en sån!) :(

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha oj vad jag känner igen mig i det där, på jobbet i bland kunde det ibland komma karlar som ENDAST ville bli prata med manliga säljare...



Suck för dumma gubbar!



Hoppas dagen blir bra iaf, många kramar Jenny



2009-01-13 @ 14:55:41
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Hanna

Käner oxå igen mig. Hatar såna gubbstrutar.

2009-01-14 @ 21:14:54
URL: http://husdrommen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0