Borga Bakning

Utifrån en kombination av snål- och lathet föll det sig så att jag bestämde mig för att dra igång på min bakmaskin för ett par dagar sedan.

Det va galet länge sedan jag använde den sist och jag tycker att det är lite krångligt med att väga alla ingredienser i gram, välja rätt program och så men tänkte att jag måste träna på det.


Så jag gjorde en liten limpa som blev riktigt bra förutom en aningen för hård skorpa och idag testade jag igen.

Jag passade även på att blanda i lite russin denna gång och jag gillade det.

Faktiskt så bra att det nog inte är helt hälsosamt med tanke på att denna kvällis högst troligt motsvarande betydligt mer än mina sedvanliga två knäckemackor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0