Loppis-söndag

Min önskan va ju att åka till Ludvika och stå på loppis i somras men eftersom det både är tråkigt och besvärligt att vara ensam om att styra upp allt så blev det inte av.
 
Istället blev jag glad när jag fick veta att en lokal förening skulle anordna en inomhusloppis och jag bokade två bord. Nisse har varit helt fantastisk med att hjälpa till och han har burit lådor, kört dem med sin bil, fixat en pappersduk till bordet och hjälpt till att plocka upp grejjerna på bordet.
 
Därtill hade jag sällskap av personen vid bordet intill! En person som när vi inte står på loppis bjuder på fika...
 
 
och kommer hem till mig med presenter och gulliga kort...
 
 
Så med Nisse på ena sidan och Ståhlisen på andra, hade jag en jättebra dag och sålde över förväntan mycket prylar! Nästa loppis är i början av december men då kommer jag nog bara åka dit i egenskap av besökare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0