Alltså, min Far...

Far: Jaha, ska vi byta däck på din bil imorgon?
 
Jag: Det går inte, jag jobbar heldag. Och på torsdag är jag också borta hela dagen... Men på fredag? Då skulle jag till och med kunna vara ledig så kan vi ta det på förmiddagen...
 
Far: Ja, men det måste hinna bli ljust
 
Jag: (Tittar på honom och funderar så det knakar) Ja... men så typ vid elvvvva eller tio, kans...?
 
 
Far: (avbryter) Först vid åtta börjar det bli ordentligt ljust
 
 
 
VAD?! först vid??? Vilken del av ledig förstod han inte?
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, och mig ringer han till kl 12 och undrar om jag är vaken ^^

2014-11-05 @ 06:03:12
URL: http://linnislicious.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0