Brunch i Borgen

I morse bjöds det på brunch här i Borgen. Någon (jag) hade glömt att köpa någon smaskig juice men annars var det fasiken perfäkt!
 

Jag ville prova på att göra american pancakes och så här i efterhand vet jag verkligen inte varför det har tagit ända tills nu innan jag kommit till skott! Nisse hjälpte mig med dem och dom blev kanonbra faktiskt så bra att nästa gång ska processen effektiviseras genom användning av plättlaggen ;)
 
 
Förutom pannkakor serverades baguetter med brännvinsost, rökt kalkon, räksallad och lite grönska
 
 
Nisse fixade även lite korv och stekt bacon och så sist men inte minst; vaniljcupcakes med Philadelphiafrosting och blåbär!
 
 
Och bäst av allt... det blev rester kvar!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0