Dåliga Allicen

Känner mig ensam, ledsen och fel.

Om jag blickar tillbaka och försöker minnas vad jag för 10 år sedan, för 10 månader sedan, för 10 veckor sedan, för 10 dagar sedan eller för 10 timmar sedan ville med mitt liv så finns inget som pekar på att jag är på rätt väg.

När jag skriver att jag är dålig så svarar ni att jag är bra. Men jag märker inte det. Jag känner inte det.

Allt med mig är fel. Jag säger fel, jag ser fel, jag förstår fel, jag gör fel, jag tänker fel och jag känner fel.

Jag trodde att jag tappat kontakten med botten men jag behöver bara känna efter aldrig så lite för att snabbt inse att jag inte tagit mig någonstans...

Kommentarer
Postat av: Hanna

Elin, nu sa jag inte säga att du känner fel, för det är din känsla och har du den så är det din. Det enda du an göra är förmodligen att ha den med dig och vänta på att den ska försvinna eller jobba på det!!! Kram

2014-04-12 @ 10:50:38
Postat av: Cessa

Hur jag än försöker formulera mej så blir de bara fel. Säger som Hanna det är din kännsla och den är inte fel men vill du jobba på den så finns jag här. KRAM

2014-04-12 @ 16:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0