Ett onödigt fynd!

Det må vara ironiskt att jag igår klippte gräset med svetten svidande och tårarna brännande i ögonen samtidigt som jag funderade över om jag verkligen gör rätt i att bo kvar i huset eller om jag helt enkelt borde lägga ut det till försäljning (det kan ju ta huuur lång tid som helst att hitta en köpare).
 
När jag idag åker och hämtar en grupp utemöbler som jag vunnit budginvning på. För att inte tala om det faktum att jag under sommaren inte ens gjort iordning på altanen och endast suttit där vid typ ett enda tillfälle...
 
Hur som helst, 810kr för hela den här möbelgruppen!
 
 
I "värsta" fall får jag ge den till mamma och pappa nästa år!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket fynd!!!

Svar: Ja eller hur! jag är så nöjd och lite spänd över att se utfallet nästa sommar =)
Allicen

2013-09-12 @ 20:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0