När en dröm blir sann

En fetisch eller två kan väl inte skada att ha, eller? Nåväl, skämt åsido,det är ju ingen hemlighet att jag länge sucktat efter att bli tandsköterska. Dock har det ju inte blivit så och egentligen gör det inget, för det jag gilar bäst är ju inte att gräva i andra tänder...
 
Näe, grejjen är ju att själv få gå till tandläkaren och känna känslan av att dom petande harvar omkring i tänderna! (Tilläggas ska väl att jag aldrig haft några problem med mina tänder utan jag går bara dit, det harvas och sen går jag hem helt lycklig i hela munnen).
 
Mitt bästa sommarjobb var just på folktandvården, för när det fanns återbudstider kunde min tandläkare ropa in mig och gjorde lite smågrejjer. Så ni kanske kan tänka er min lycka nu när jag äntligen gjort slag i saken och beställt hem mitt alldeles egna tandvårdskit!
 
 
Ni ser ju kroken ^^ Och detta för under 30 kronor!!!! Grrr!

Kommentarer
Postat av: Cessa

gilla

2013-05-19 @ 08:22:14
Postat av: Tina

Vart kan man köpa sånt???

Svar: Jag köpte min på sparköp, dom hade åtminstonde ett par olika :)
Allicen

2013-06-05 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0