torsdagen

Tanken var att jag skulle ut och dansa ikväll men jag har mått jättedåligt idag. Luften och värmen på jobbet gav mig en sprängade huvudvärk så när jag kom hem somnade jag. Får försöka planera lite bättre framöver så kanske jag kan lyckas komma iväg vid något annat tillfälle...
 
Nu är jag dock ledig några dagar och på väg hem från jobbet unnade jag mig favoriten bland glassar; en mjukglass! Helt utan topping och i bägare ska det vara, varför krångla till något som är perfekt från början? =)
 

Kommentarer
Postat av: Cessa

Nej nån äklig strut som smakar papper som man måste äta upp bara för att man betalt för den vill man ju inte ha. Bägare är bäst. :)

2013-07-19 @ 09:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0