Tant Elis tycker till

Jag ska för ovanlighetens skull beröra ämnet sex och nu må ni komma att tycka att jag är överdrivet pryd, men så låt gå för det.
 
Idag har jag retat upp mig på en rolig historia som jag såg på facebook och jag vill gärna betona detta för att ni ska förstå att jag förstår att det är en rolig historia, jag kan även upplysa om att jag förstår poängen i den, men ändå ser jag rött.
 
Storyn är i stil med: en kvinna föder barn och klagar över smärta, varpå hennes man upplyser om att det ju är hennes eget val eftersom han hade insiterat på analsex.
 
Hahaha! eller?
 
Jag blir så jävla förbannad rent ut sagt! Ska man jämföra smärta vid diverse sexuella aktiviteter med förlossningsmärta finns det nog fler sjuka grejjer man kan göra än vad jag kan komma på i min vildaste fantasi. Ingenting ska behöva göra ont, varken fysiskt eller psyskisk, och det borde vara en självklarhet i allas hjärnor, allt annat är sjukt!
 
Bilden som formas av vad sex ska vara skrämmer mig och det förvånar mig att debatten om hur tjejer ibland känner sig tvingade till saker dom egentligen inte vill inte sätter stopp för det hela.
 
Tanken slår mig också att vad det gäller analsex är det ju (för mig) lika (o)naturligt för såväl killar som tjejer och det skulle ju kunna innebära en helt ny arena att mötas på. Killar som tror att tjejer gillar det, borde ju även gilla det själva. Fysiken är densamma så varför inte ta för sig om det nu är så väldigt lockande. Hjälpmedel finns det gott om these days!

Kommentarer
Postat av: Cessa

Heja Elis.

2013-01-07 @ 17:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0