1 januari 2013

En riktigt lat dag!
 
Efter mitt inlägg igår ändrades planerna om en aning då Bror bestämt sig för att komma hit och vaka in det nya året med oss. Något som säkert redan va bestämt när jag skrev att vi skulle bli själva men som jag inte fick veta föräns mamma ringde och önskade gott nytt år.
 
Det är tur att vi kan hålla tät kontakt inom familjen så att vi alla kan agera medlare åt Bror som verkar tycka att kommunikation är hiskeligt överskattat =)
 
Förutom en fikastund med mor och Fader Vår har det inte blivit mycket gjort i Borgen idag. Jag har stickat så fingarna värker, repat upp så hårrötterna värker och stickat igen tills hjärncellerna kokat över. Mr. T har varit och köpt sig en försenad julklapp i forma av någon slags motorcykel. Jag är föga intressert!
 
 Det är inte utan att jag känner lite motvilja inför tanken på jobb imorgon. Jag är ju dock frisk och kry så att jag faktisk kan ta mig till jobbet och det är väl iofs något att glädjas över...
 
God fortsättning på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0