Alla mina vänner på fejjan

Dom senaste veckorna har jag tagit bort merparten av av mina "vänner" på facebook. Många av dm fanns det inget tvivel om att jag inte längre behövde ha kvar men några har varit lite mer svårgallrade.
 
Jag börjar dock bli klar och det känns som att dom flesta som finns kvar nu är människor som jag har någon form av verklig koppling till men det finns ändå ett tiotal frågetecken kvar. I vissa fall är det samvetet som hindrar mig, "kan jag verkligen ta bort henne/honom" "vad kommer han/hon tycka när (om)personen märker det?"
 
Är det fler som tänker så här eller är det bara jag som har för mycket fritid och för stort behov av kontroll?
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det är väl inget konstigt att rensa emellanåt, det gör jag med, vissa som aldrig någonsin ens kommenterar eller nånting. Folk som jag knappt hälsar på på byn, varför ska jag ha dem som vän?? Nää, har jag någon som helst relation med personen irl, en sån som man kan stanna och växla några ord med om man träffas, de kan vara kvar. :) Tänk jag och Anna pratade om detta bara för en stund sedan. :)

2013-08-21 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0