Overload?

Är nyss hemkommen från vårens första årsmöte. Det är märkligt det där med att vara medlem i olika organisationer för alla har dem sina egna sätt att styras på. Kvällens möte var lite för virrigt för min smak... jag är ju som ni kanske kunnat lista ut en ganska fyrkantig person och även om jag börjat tappa greppet i vissa avseenden är ändå struktur välkommet i allra högsta grad för att hjälps mig att parera mina egna brister.

Jsg känner mig nöjd över att jag inte åtog mig något ytterliagre uppdrag och jag känner mig ganska nöjd över att jag till största delen kunde hålla öftet till mig själv om att inte yttra mig i allt för stor utsträckning.

Jobblivet rullar på i vanlig ordning... imorgon hoppas jag få till ett bra samtal med min chef och jag hoppas att jag har kraften att förmedla mina känslor inför uppdraget och att jag kan hitta orden till oron som jag känner. Imorse utspelade sig något av en parodi inne på mitt kontor (tack och lov utan publik) där jag och en av mina medarbetare hade en helt obegriplig mailkonversation där jag inte lyckades få till något vettigt alls och som kulminerade när jag plötsligt insåg att jag börjat skicka mail till mig själv.

Kanske är det bara lite hjärnvila jag behöver?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0