Error?

Min lilla dator har länge visat tecken på missnöje genom att, bland annat, väsnas nått fruktansvärt. Ibland har den också trilskats lite med att komma igång men nu har det tydligen satt sig helt på tvären. Det enda som händer är att skärmen blir svart och fylls med en massa text och information om att försöka starta den i senast fungerande läge. Inget ovanligt förutom att det nu inte händer något mer än att den om och om igen gör ansats att komma igång utan framgång.

Jag är inte förvånad. Men dessvärre är jag jag lite olycklig över det faktum att jag inte hunnit föra över bilderna från förra årets semestertrip till Luleå till min externa hårddisk men mitt hopp står nu till att jag kan få hjälp av någon att åtminstonde blåsa liv i den för att hinna tanka över mina minnen. Utöver det är jag i det närmaste införstådd i att tiden är kommen för mig att söka andra tekniska lösningar och jag gillar´t inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0