23 intensiva timmar!

Igår eftermiddag stormade Kärleken in i Borgen, tätt följd av vänskapen och på mindre än ett dygn har möbler burits in, möbler burits ut, ännu mer möbler in och så avslutningsvis en vända ut igen med lite smått.

Min rygg är långt ifrån bra så jag har mest pekat vart allt ska vara, (men självklart har jag lyssnat på morfars råd att ta det försiktigt med viftandet så jag inte får ont i nån arm, han är så rädd om  mig min kära morfar!). Men ärligt talat känns det faktiskt inte kul att inte kunna hugga i och ens försöka hjälpa till med bubbandet och bärandet så jag har försökt serva med mat och lite fika som kompensation. Förhoppningsvis till någon liten glädje :)

Nu kan jag konstatera att innan 24 timmar hunnit passera är dom alltså borta igen och det känns väldigt tomt och ensamt. Tittar lite på TV och längtar, längtar runt i ring tills nästa gång hjärtat får en boost igen... vad gör ni en söndagkväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0