Ett ynkdjur, det är jag.

Fy bubblan vad jag har varit ynklig idag!

Snor forsar ur näsan, ögon rinner, huvud som värker och feber som gör mig alldeles groggy... tack och lov har det gått åt rätt håll under dagen och från att ligga två grader över normaltemp när jag va upp vid fyratiden inatt och med känslan av att ha en sågklinga i halsen till att nu bara snörvla och nysa i största allmänhet. Framsteg =)

Min förhoppning är att kunna gå till jobbet imorgon, om det så ska innebära att jag får sitta i karantän på mitt rum, för det ligger alldeles för mycket ärenden och svävar just nu. Inte minst eftersom det till helgen är "marken" här i byn och jag känner mig orolig över täckningen med personal på vissa håll... Vad gör man om det inte finns någon?!?!

skickar gamlingarna till Langos-vagnen eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0