huvudvärk eller ont i huvudet

Är det någon skillnad egentligen?

På väg hem från buggen igår kände jag ett tryck i främre delen av huvudet och bestämde mig för att det var huvudvärk orsakad av en kombination av för lite vätska och många nya intryck. När jag nu vakade för några timmar sedan fanns känsla kvar och nu funderar jag på om det helt enkelt är så att det inte är huvudvärk utan att jag faktiskt har ont i huvudet... (= Stooor skillnad!)

Hypokondrikern i mig har väckts till liv och jag tänker att jag borde ta en dusch för den händelse att jag kommer behöva läggas in på sjukhus... För övrig kommer jag missbruka gooogle i min jakt på ledtrådar till den rätta diagnosen, möjligen måste jag börja med stroke och arbeta mig ned mot bihåleinflammationer och dyl.

Men först duschen... bara ifall att!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0