Fredag den 13e

Orka bry sig om skrock!

Idag känner jag mig glad, jag hade fått förhandsuppgifter om sämre väder under dagen men än så länge skiner solen och jag hoppas att det håller i sig eftersom jag idag ska spendera dagen men Lilla Tea i Borgen.

Det är snart ett halvår sedan jag flyttade därifrån men ändå känns det som att komma hem när jag är där och jag saknar mitt hem! Ännu mer nu när sommaren börjar närma sig och trädgården blommar upp...

Innan jag ger mig iväg ska jag slå in ett litet paket, det är syster som änligen kommit sig för att bjuda hem mig på fika vilket har varit villkoret för ett överlämnande av födelsedagspresenten som köptes till hennes senaste bemärkelsedag, nämligen i Oktober!

Nåväl, dags att sätta fart. Hoppas ni får en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0