Hemma - Det nya svarta!

Äntligen har jag landat i soffan efter flera dagars arbete ute i verkligheten.
Verkligeheten har i det här fallet varit Festivalen "Putte i Parken" som genomförs i Karlskoga och precis som jag förutspått har den präglats av stormiga känslor.

Jag bestämde mig redan förra året för att jag inte skulle jobba där i år men ändrade mig i våras trots att jag förstod att det skulle bli endel svårigheter.
Jag har brottats med mina hjärnspöken och jag har vunnit kampen mot ett sammanbrott modell mindre men jag har också fått några trevliga minnen att linda in i bomull och försöka bevara inför något jobbigt som jag nu vet kommer bli tvunget att genomlidas. Ibland blir saker bara krångliga och som den velmaja jag är underlättar jag ju inte precis för mig själv.

Hur som helst ska jag vid tillfälle försöka styra upp lite bilder från dom här dagarna men just nu är längtan efter sömn övevägande!

Hoppas att ni har haft det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0