Psykopat - Jag?

Nu börjar min abnorma kunskap inom det medicinska området kännas betungande...

Inte nog med att jag är skengravid, visar tecken på aspberger och starkt funderar på att söka hjälp för min sociala fobi (och jo visst, det finns inslag av ironi och tendenser till skämt men i övrigt är jag mycket seriös i mina diagnoser) men nu har jag så att säga åkt dit känns det som.

Kollegan beskrev igår ett "psykopattest" hon läst om och beskrev innehållet kortfattat och hur hon hade klurat på lösningen när jag utan att blinka vräker ur mig 'rätt' svar. Och med rätt menas alltså det svar en person som tänker som en psykopat skulle svara.

Saxat från facit:

"Detta är ett helt givet svar på frågan om man tänker efter. I alla fall med en psykopats logik…"

Till min stora förskräckelse har alla efterstudier visat på samma resultat, INGEN av de övriga jag låtit testa har kommit fram till samma svar. Hujedamig alltså, det här är inte bra!

Vågar ni testa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0