Hjärtesmärta

Den senaste tiden har jag tänkt mycket på Lovely Sis.

Jag brukar bli lite trött när människor som saknar någon höjer personen som är borta till skyarna och trots att personen kan ha varit ett riktigt drägg framställer man han/hon som en fantastisk person, men jag förstår att vi människor har behov av det när det inte längre finns möjlighet att förklara något. Så jag låter dem hållas.

Lovely Sis var dock allt annat än ett drägg. Men hon var heller in Gud i kvinnokropp och därför har det aldrig legat för mig att försöka måla upp och bevisa en bild av henne som någon övermänniska. Men jag saknar henne och jag önskar att hon funnits här, men aldrig förut har jag känt ett så starkt behov av att få prata med henne som nu. Just nu känns det som att hon skulle vara den enda som kan komma i närheten av att förstå och jag tänker mig att hon skulle säga alla dom rätta orden.

Idag skulle hon vara min Gud!
Jag vet det och jag hatar att hon inte finns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0