Long time, no see

Nu är det länge sedan jag skrev igen men den här gången beror det på att jag befinner mig i Syd Afrika (gissa om det kommer bombas bilder här när jag kommer hem!).

Det är en helt fantastisk upplevelse att vara här och kontrasterna man ser när man reser genom landet är helt ofattbara. Inte heller är det helt greppbart att man lever omringad av taggtråd för att skyddas mot krokodilerna som finns i floden strax nedaför trädgården.

På det stora hela har jag det bra men visst finns det stunder då man längtar hem... främst till egentid och möjligheten att påverka sin egen vardag men med tanke på att det bara är några få dagar kvar gäller det ätt försöka glömma allt sånt och njuta när tid är... allt för snart kommer detta vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0