En mycket spännande sammanfattning

Idag har det varit full fart känns det som... började ju med att jobba min första egna heldag på kontoret där min kollega testade lite nya tricks, som hon kan ha användninga av i sin karriär som hobbypsykolog, på mig.
Dagen ägnades till största delen åt att maila. Många mail blir det och mycket meningsfullt känns det.
| Toppen |

Efter jobbet tog jag en liten tur hem till Borgen och svidade om för att sen bege mig iväg till träningen. Det finns väldigt många fördelar med att träna, men ingen av dem har tyvärr något med mitt hår att göra.
Seriöst alltså. Varför tränar man i grupp? jag menar hur många skulle i 'normala' fall gå ut bland folk med håret ståendes åt alla håll, rosenröda kinder och hm... ymningt svettig?

Det är ju inte klokt vad vi utsätter oss själva för till följd av lite medial hjärntvättning! and we like it =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0