Svammel

Jag har funderat lite på vad jag ska skriva om, mina dagar består mest av jobb, mat och träning... jobbet skriver jag ju om på annat håll så det känns inte lönt och att skriva om hurvida jag ätit 80 gram ris eller 100 gram pasta till lunch känns ju föga inspirerande.
Träningen då... ja, det går ju rätt bra men märkligt nog har jag redan börjat tröttna på min step-up så några upplyftande nyheter angående det lär det ju inte bli.

En bra sak med detta är ju dock att jag får tid att tänka... och mi oh my vad jag tänker! Jag kommer inte fram till så vidare mycket men det är väldigt utvecklande att grubbla på saker fram och tillbaka känns det som, speciellt när jag kan ventilera mina funderingar med min alldeles egna hobbypsykolog med jämna mellanrum. Något som jag ägnar mycket tid åt att fundera över och som är ett återkommande ämne vid min hobbyterapi (eftersom 'terapeuten' är delaktig i det) är den kommande kryssnignen som jag bokat in mig på och när det väl är dags för den... då glömmer jag allt vad jobb, träning och vägda ärtor heter =)

Längtar, längtar runt i ring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0