Sånt jag inte upplevt förr. Typ.

Igår frågade mamma vad jag önskar mig i present när jag fyller år.
Jag fyller 28 år men mamma tycker att födelsedagar är viktiga och därför vill hon att detta ska göras ordentligt.
Jag tycker att alla tillfällen man kan komma på för att ge (eller få) presenter är viktiga och därför är jag alltid ytters tillmötesgående när någon önskar tips på gåvor till mig.

Men nu vet jag helt enkelt inte! Jag har ingen aning om vilken linje jag ska välja att gå på i mina önskningar... den praktiska eller den lyxiga? What to do helt enkelt...

Kommentarer
Postat av: Linnis

Du får komma på något bra som du vill önska dig av mig...

2010-03-17 @ 13:06:35
URL: http://lunascoop.spaces.live.com
Postat av: Hanna

Nått praktiskt som också är lite lyxigt kanske.. He he..

2010-03-17 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0