Väntar på Knut!

Egentligen älskar jag mina julsaker... allt glitter och alla ljus... därför plockar jag aldrig undan något före den 13e och det tänker jag väl iofs inte göra i år heller, men för första gången längtar jag faktiskt lite efter att få göra det!

Jag ska nämligen börja med ett litet projekt då hade jag tänkt och eftersom det innefattar en del slipning som kommer bli tvunget att genomföras inne så vill jag få bort så mycket rassel som möjligt innan jag sätter igång...

Det är verkligen roligt att ha något att se fram emot när det gäller Borgen då dess fyra nyanser av brunt kan få vem som helst att lessna ur annars och extra kul tycker jag att detta ska bli eftersom jag kommit på ett sätt att använda en gammal möbel som jag inte trodde att jag skulle hitta någon plats för!

Men som sagt... först ska julen ut! därefter dröjer det förhoppningsvis inte innan det blir dags för lite 'före'-bilder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0