Julknäcke - Mitt 'Ernst-moment'

Jag har ju lovat att visa er någon bild från mitt 'Ernst-moment' och det hela började ju egentligen med att jag skulle göra knäckebröd till jul...









Jag har aldrig bakat knäckebröd förut så det hela slutade med lika delar sega hjärtan som knäckiga! men 50-50 är ju inte allt för tokigt för en amatör, eller? ;)
Nåväl, förutom att jag var osäker på kavlingen var jag heller inte så flitig med naggande på vissa ställen vilket resulterade i att några hjärtan svällde upp till brödkuddar och det va då jag fångades av Ernst ande.



Efter att jag sett en stund på mina misslyckanden kunde jag nästan höra dem ropa efter att få sparas för att vid tillfälle kunna dekorera... någonting.
Kanske kan man lägga dom i ett blomsterarrangemang? Lite som pinnar i skogen, ni vet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0