Dålig framförhållning

Idag kom dagen då allt jag borde gjort, men som jag struntat i borde varit klart... bland annat skulle alla foton inför årets först moment varit klara, fader vår skulle firas med anledning av hans kommande fördelsedag och en present skulle knåpats ihop enligt konstens alla regler.

När det gäller bilderna så har jag gjort några klara men har inte hunnit ladda över dem till datorn för att kolla om dom går att använda.
Presenten fick bli ett kort som jag skrev ihop i all hast och kanske är det något jag verkligen kommer få ångra så småning om :)

Trots allt detta känner jag mig ändå helt tillfreds med tillvaron, jag har prioriterat saker som fått mig att må bra och som gör mig glad. Just nu känns det fint och bra och tiden framöver är full av nya utmainingar som jag ska försöka ta tag i... jag börjar men en av dem imorgon och kanske får ni hänga på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0