100111

Såg just att jag inte publicerat nått inlägg idag och det beror väl knappast på att jag haft så mycket att göra att jag inte hunnit, utan snarare att jag inte gjort någonting alls idag :P

Nåja, det kanske är en sanning med modifikation! jag har ju haft kontakt med bägge mina lärare under dagen och det gick väl både bra och dåligt kan man säga... när det gäller fotot fick jag en hel del bra tips på hur jag ska kunna lösa uppgiften så nu är det bara mitt eget självförtroende när det gäller att sätta igång och bygga upp bilderna som stoppar mig.

Jag har för övrigt faktiskt lekt lite med kameran under dagen också men eftersom batteriet tog slut har jag inte kunnat titta på bilderna än, det är dock ingen större sorg eftersom jag inte kommer vara hemma under dom få timmar imorgon som det lämpar sig att fota så då kan jag kolla på dagens alster istället ;)

Konversationen med den andra läraren var tyvärr inte lika upplyftande och den enda hjälpen jag fick av henne när jag skrev att det var svårt med faktan i ämnet jag valt var att jag skulle byta inriktning.
Nu står jag alltså verkligen på ruta ett igen och måste försöka hitta på något annat som intresserar mig.. gissar att det kommer sluta med något från andra världskriget men jag ska i alla fall prata lite med morfar innan jag bestämmer mig! Kanske har han nån bra idé med tillhörande litteratur som jag kan utgå ifrån istället?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0