Jag skäms...

...över hur illa jag uppdaterar bloggen men det kan inte hjälpas :( Tiden finns säkert men jag känner mig dränerad på all energi, kanske får det bli mitt nyårslöfte att bättra mig? Om jag väljer det och att göra mig av med tio kilo späck så blir det en utmaning att se vilket jag har mest tålamod med! Kanske kommer jag blogga som tusan för att få sitta med näven i en chipspåse ;)

Idag ska jag hur som helst spendera en sista dag för året med di lärde i släkten och det kommer bli mycket pengar ut och mycket kohydrater in så att säga, men det får det allt vara värt! Nåväl, med förhoppningen att jag tittar in igen innan året är slut så lägger jag ner detta för nu och beger mig mot duschen... På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0