Vad gjorde man innan Google?

Har börjat dagen med att googla sjukdomar, nu är ju jag iofs redan expert inom området så lägg märke till att jag endast googlar sjukdomar och inte symptom. Det gör jag ju för att kontrollera om mina egna diagnoser stämmer. Vilket dom gör. Alltid!

Idag har jag drabbats av hälsporre och det är ungefär lika exotiskt som liktorn men det kan inte hjälpas. Jag har alla rätt när det gäller hälsporre sånär som på röntgenbilden vilken jag ännu inte lyckats klurat ut hur jag ska åstadkomma här hemma.
Pratade med mamma för en stund sedan och försökte få lite sympati i min misär, men hon la bara av ett garv och så fanns inget mer att säga i ämnet.

Det bryr jag mig dock inte om utan tänker, vid tillfälle, boka in en benmassage hos grannen och jag hoppas verkligen att hon har tid och lust med mig för jag behöver verkligen lite lyx.. hrm.. förlåt behandling nufördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0