Traditioner is tha shit!

Som ni kunde läsa i mitt senaste inlägg hade jag planerat att prova kläder, vilka jag sedan hade för avsikt att köpa om det var något som föll mig i smaken. Detta kan kort och gott beskrivas som att jag planerat för shopping och den här gången var det LillNea som fått äran att göra mig sällskap.

Shoppingen skulle genomföras på kupolen i Borlänge och när vi var på väg genom Ludvika blev vi plötsligt lite nostalgiska över påskgranen som vi såg där för ganska presis ett år sedan och givetvis satt vi som på nålar tills vi skulle passera samma ställe igen.

Man vet ju aldrig, påskgranen kan ha varit ett engångsmisstag, huset kan ha bytt ägare eller så har ägarna drabbats av samma påskbrist som jag och helt enkelt inte har brytt sig om att pynta i år men så plötsligt uppenbarade den sig! Påskgranen =)



Det är fortfarande inte rätt, men traditioner är ju så otroligt fint och bra att jag nästan blir lite rörd! Lägg även gärna märke till att belysningen faktiskt är tänd, hur galet som helst! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0