I Dalarna varar julen längre än bara fram till påsken...

Jag har ju redan erkänt att tallbollen och julkransen fanns kvar på trappen här hemma lite längre än vad som kan anses som rimligt, men nu är som ju iaf borta och istället har jag planer på att låta påsken inta borgen istället... 
I Dalarna däremot ser man inga hiner att kombinera dom båda högtiderna!

Uppenbarligen är det nån som tycker att en påskgran är både fin och bra och det är så klart att man får tycka det,
men det är ju inte rätt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha haaaa... jag dööööör... Jag håller med dej -man KAN göra så, men det är ju inte rätt! =D

2009-04-07 @ 09:21:35
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0