Tillbaka i vardagen

Har jobbat på kontoret idag och där var det full fart som vanligt... fick hastigt och lustigt gå iväg på ett möte under eftermiddagen, men det gick riktigt bra och det var faktisk lite skönt att få komma ut och träffa folk efter att ha suttit ensam inne på sektionen en hel förmiddag!

Igår var jag ju ledig hela dagen eftersom det inte riktigt hörde till planeringne att jag skulle vara hemma, men det förde en hel del gott med sig! Helt plötsligt infann sig lusten att möblera om inne på kontoret, så jag passade på att ta ut sekretären som stått där inne och provställde den i matsalen där jag har planerat att den skulle kunna passa bra om jag bara betsar den och byter beslag så den blir 'lika' som apotekardisken jag har därinne.

Tack vare att den kom bort från kontoret fick jag lite mer plats därinne så när jag möblat klart och jag röjt undan på skrivbordet fick jag plötsligt för mig att ta fram mina pärlor :O Det blev dock inget pärlade igår men jag lagade ett armband åt mamma som hon frågat efter flera gånger och pysslade lite med ett par halsband som jag länge tänkt fixa till...

Hela dagen kände jag mig lugn och väldigt glad, nästan bekymmerslös! och det kan inte ha nån annan förklaring än att jag dels ringt och 'pratat ut' med min fotolärare och dels att den uteblivna resan gjorde att jag på ett ögonblick släppte all stress som den för med sig i form av sömnlöshet, nervositet, oro och funderingar... tänk så mycket ett par hjärnspöken kan påverka ändå! Det är ju helt galet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0