svammel

Det blir inte mycket skrivet här idag men jag har känt mig väldigt låg ända sedan i morse och det blir sällan några positiva texter då... har iaf ringt ett par viktiga samtal och sånt känns alltid väldigt befriande att få gjort!

Imorgon är det jobb på kontoret som gäller igen och jag har lite smått börjat fundera på en 'to do-list', oftast rullar dagen på ändå med samtal, mail och strukturerande men det känns tryggt att ha en plan för dagen att falla tillbaka på när man inte riktigt håller reda på allt i huvudet.

Snart blir det i alla fall Grey's och jag ser fram emot att få en timmes flykt verkligheten just nu... eller vad säger jag :O Grey's är väl på riktigt i allra högsta grad, är det inte så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0