Matt

Idag är det fest i Staden men jag ska inte dit... dels för att jag inte planerat det och dels för att jag inte kände för det när det kom på tal idag.
Jag känner mig så trött... trött, trött, trött. Hela tiden! Fötterna och benen värker konstant och idag insåg jag motvilligt att jag inte längre tänker helt klart... jag har aldrig varit bra på att komma ihåg saker men nu glömmer jag fortare än vanligt :O

Jag vill inte vara sån här! Jag må ha många fel och brister i vanliga fall, men när allt kommer omkring är det nog ändå när man är som man är som man är som bäst.

På tal om att glömma föresten, tack Elon reklamen! jag har ju kört en tvättmaskin idag... måste nog tömma den :S Hujedamig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0