Stillestånd

Idag har det inte blivit mycket gjort här hemma... kom hem halv sju efter att ha varit på en utbildningsdag i Karlskoga som utöver utbildningsinnehållet bjöd på en hel rad kära återseenden, kramkalas och massor av skratt! 
Efter kvällsmaten har jag knappt orkat resa mig ur soffan och tankarna tycks kämpa sig fram genom sirap!

Plockar lite med småsaker i reklampauserna mellan tvprogrammen men mycket mer än så blir det inte och det ska inte dröja allt för länge innan det blir läggdags för min del.
Jag kan verkligen behöva en god natts sömn för att samla på mig så mycket energi jag bara kan inför en uppgift jag måste ta tag i under morgondagen men jag får förutsätta att det kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0