Slut som artist

Redan under eftermiddagen kände jag mig lite mör i kroppen men jag bestämde ändå att jag skulle gå ut på en promenad med mamma. Och promenera, det gjorde vi!
När vi kom tillbaka hem va jag så slut att jag inte ens orkade snöra av mig skorna för att gå in och titta på något som pappa ville visa mig på datorn och när han ändå skulle åka och handla var jag inte sen att se till att han körde mig hem.

Jag tvivlade ett tag på om jag verkligen skulle orka ta mig ut bilen, nu har jag dock lyckats ta mig ända ner till bottenvåningen i Borgen men här kommer jag nog bli kvar ett tag innan jag kan börja fundera på att bestiga trappen till övervåningen...

Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0