God morgon!

Idag sitter jag här med lite ryggont som jag misstänmker att jag själv sovit mig till alldeles på egen hand... en ny säng skulle inte vara helt tokigt men det får bli en senare prioritering.

Nu på morgonen hade jag ett möte med min lärare på Skype för att gå igenom första uppgiften och det gick väl ungefär som färväntat, på det stora hela är jag mycket nöjd med kritiken men vet inte riktigt hur jag ska ta till mig av den konstruktiva delen eftersom det till stora delar känns som att dom olika sakerna motsäger sig varandra lite.

Har även hunnit se över det vad det nya momentet innebär och det känns minst sagt tungt... har gjort ett försök att kolla på den första föreläsningen men hänger inte alls med i språket och störs av att filmen (precis som allt annat på sidan) är gjord för en mycket större skärm. Nån som kan berätta hur jag ska göra för att se hela bilden?

Nu ska jag dock sätta lite fart här hemma så jag inte kommer för sent till mitt pass på kontoret i em!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0