God morgon!

Egentligen gick jag upp redan kl 6 för att jag skulle iväg och jobba några timmar på kontoret men när jag kommit hem och ätit min lunch blev det natta direkt och jag kurade ner mig i soffan med en filt över mig.
Hade bara tänkt sova en halvtimme men det blev 45 minuter och mer därtill innan jag orkade resa mig upp igen... usch! vill verkligen inte somna sådär på dagarna men å andra sidan tjänar det ingenting till att spendera resen av dagen med att bara kämpa mot tröttheten heller...

Under vad som återstår av eftermiddagen och kvällen har jag tänkt att jag ska ta mig ut på en promenad och även försöka klura ut hur jag ska göra med fotouppgiften som jag håller på med.
Det börjar sannerligen brinna i knutarna och jag tror inte att jag kommer hinna få till alla bilder men jag vill ändå försöka lite till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0