Förbereder

Snart ska jag ut på äventyr igen och denna gången är det något alldeles speciellt eftersom jag bl.a. ska övernatta hemma hos en nybliven bekant till mig!
Jag brukar som regel inte sova över hemma hos folk (gjorde nog inte ens det som barn om det inte var sommar och man sov i tält ute i kompisarna trädgårdar) och speciellt inte hos någon jag bara känner ytligt och som jag inte ens varit hemma hos tidigare.

Den här gången hoppas jag dock på att få sova inne, men i övrig känner jag mig märkligt lugn och mycket förväntasfull!
Det ska bli riktigt roligt att komma dit och det ska bli ännu roligare när vi sen åker vidare mot det riktiga äventyret... i Sörmland =)

Det här med att fara omkring en massa innebär dock en hel del planering och den här gången ska jag börja i god tid vilket innebär att jag redan idag ska börja tvätta lite så att jag slipper stå kvällen innan och hejja på tvättmaskinen för att den ska hinna klart i tid så jag kan blåsa tvätten torr med hårtork innan det ska ner i väskan! Nån mer som känner igen sig??

Hur som helst dröjer det inte allt för länge innan jag står där på perrongen igen!
...och som jag längtar! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0