En ful ovana jag har

Jag har många dåliga sidor, men jag tror mig vara medveten om dem och en person jag sett upp till väldigt mycket sa en gång under ett samtal att jag var väldigt klok för min ålder.
Vad som menas med 'för min ålder' är jag inte helt säker på men klart är att jag förvånade henne med en rad insikter om mig själv och människors beteenden i allmänhet som hon inte hade förväntat sig.

Hur som helst... för att citera henne så må jag kanske vara 'klok' i sammanhanget men det betyder inte att jag alltid handlar rätt.
En av mina sämsta sidor är min förmåga att på ytterst kort tid göra mig osams med människor omkring mig.

Som idag.

Jag ringer ett samtal för att reda ut en del enkla fel som jag upptäckt i ett dokument, men går att lösa lite smidigt.

Om man vill.

Det vill inte den jag pratar med utan efter endel dividerande slutar det hela med en lång suck från min sida och jag har nu, med största säkerhet, tre dagars mailande framför mig för att få ordning på detta. Hur lyckas jag?

Kommentarer
Postat av: chefen

Känns bra att vi inte har talat med varandra just idag :D

2009-09-04 @ 19:16:51
Postat av: allicen

'chefen': ...eller så har du just kommit på vad felet är ;)

2009-09-04 @ 20:13:03
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0