En bra dag!

Har jobbat på kontoret hela dagen idag och tycker att det har gått riktigt bra! Möjligen med undantag för att det kom ditt ett par personer och skällde på mig... *snyft* Jag vet att det inte är mig dom är besvikna på egentligen men när dom aldrig får kontakt med den dom är det på går det till sist ut över någon annan och idag, liksom förra veckan, råkade det bli jag :(

För tillfället sitter jag och funderar på om jag ska ta mig ut en sväng i det vackra vädret och det lutar nog åt att det kommer bli så innan jag försöker styra upp någonting här hemma jag kan ändå inte samla tankarna riktigt så det är lika bra med det =)

Innan dess ska jag dock gå och se till min lilla kisse som kom in alldeles tilltuffsad och arg som ett bi för en liten stund sen... stackars liten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0