Blogga var det ja...

Visste väl att jag hade glömt något idag =)

Har inte hunnit med att sitta något vid datorn idag eftersom jag jobbat på kontoret. Arbetet där flöt på i en ganska lagom takt och jag hann nog göra det som jag planerat för. Det är härligt att älska sitt jobb!

Imorgon är jag i princip ledig hela dagen eftersom jag gett upp mitt fotande för tillfället, jag ska dock göra ett efterlängtat besök hos min frisör på eftermiddagen och det är verkligen på tiden!
Till kvällen däremot kommer jag dock bli tvungen att bita i det sura äpplet och börja jobba med min uppgift... Fader Vår har varit underbar som lånat hem instruktionsboken till min kamera för att hinna läsa in sig på hur den fungerar så att han lättare ska kunna hjälpa mig med att förklara.

Det skulle vara så enkelt att ge upp just nu... jag har inget som tvingar mig att fortsätta, jag har inte ens hunnit bli registrerad hos CSN så jag behöver inte känna någon skyldighet att göra rätt för något studiebidrag, det är ingen som förväntar sig att jag ska lyckas bättre med det här än med något annat men ändå känner jag en större lust att envisas än någon gång tidigare.

Jag vill det här. JAG vill det, för min skull och jag bryr mig inte om vem som stöttar mig eller inte, det här är bara för mig. Jag kommer inte 'bli något' vilket många undrar och heller inte riktigt kan förstå men det bryr jag mig inte om, för första gången, om inte någonsin så i alla fall, på mycket länge känns det verkligen värt det.

Kommentarer
Postat av: Cyrene

Du gör sååå rätt som gör något alldeles för din egen skull! Jag hejar på och ser fram mot fler av dina vackra bilder!

Kram!

2009-09-09 @ 09:48:45
Postat av: allicen

'Cyrene':

Det gör mycket att veta att det finns någon som tror på en! Tyvärr kommer det nog bli lite glest med bilder just nu, har helt tappat inspirationen till att fota. Tar fram kameran ibland men det slutar bara med att jag envisas med att försöka klura ut vad jag gör för fel och så lägger jag undan den igen...

2009-09-09 @ 10:39:24
URL: http://allicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0