Suck!

Va ut på ett av Stadens hetaste inneställen igår och drack drick med en arbetskamrat och efter en cider som smakade mer funderade jag på att byta inriktning och ta en smaskig drink istället eftersom det är sånt jag uppskattar när jag går ut.

Väl framme vid baren scannade jag av utbudet bakom disken och det va helt omöjligt att med blotta ögat skåda något som kunde tänkas göra sig bra i en shaker.
Jag delger killen bakom kassan min besvikelse varpå han glatt meddelar att han visst kan blanda till något gott, men när han håller upp en 'Kalle Sprätt' och rekomenderar det till vitt vin byts min hoppfulla uppsyn ut mot avståndstagande och jag ber om ny cider...


Kommentarer
Postat av: Hanna

Stadens hetaste inneställe!!!! HA HA HA HA HA. Jag dööööööör!!! Men iofs, det kan vara så inihelvete trevligt.. Kram

2009-10-12 @ 15:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0