Porträtt

Idag står det porträttfoto på schemat och jag känner mig lite stressad över att jag har tre olika miljöer som ska klaras av, yrke-, hemma- och atelje.
Hoppas verkligen att mitt minneskort räcker till för allt på en gång! Jag behöver ta massor med bilder för det känns som att jag inte kommer få möjlighet att göra om detta om bilderna skulle bli dåliga och jag är så trött på att inte vara nöjd med mina inlämningar.

Hade tänkt ta lite bilder utomhus men det återstår att se vad som händer med vädret.. igår var det ju perfekt men idag ser det tyvärr ut att vara ganska grått :(

Funderar faktiskt på om jag skulle ta och vila ögonen en stund till innan det är dags att ge sig iväg... dom ska ju trots allt jobba en hel del under dagen, eller hur! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0