onda fötter

Mina fötter tycks ha kommit in i någon slags trotsålder och gör ont precis hela tiden! Jag vet ärligt talat inte vad jag gjort dom för att dom ska uppföra sig såhär mot mig, men jag har trots det tänkt ut några saker som jag ska göra för att försöka få dom lite lyckligare.

Jag har t.ex. lagt ner alla planer på en ev promenad under kvällen och för tillfället låter jag dom vila genom att så långt som möjligt undvika kontakt med alla typer av golvytor, lite senare ikväll ska jag bädda ner dom några timmar under en filt i tv-soffan och när vi sen återförenas imorgon efter en (forhoppningsvis) god natts sömn hoppas jag att dom lagt till med en annan attityd!

Varför är det så här? Kan jag ha fått hälsporrar? tennishälar? eller kanske rent av drabbats av hälpesten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0