Lider av?

Jag är långt ifrån säker på vad det är för fel på mig, men något är det ju... Igår höll jag på att gå under av trötthet och inatt kan jag inte för mitt liv sova!
Det är fullmåne inatt (som för övrigt lyser rakt in i mitt sovrum) men det brukar inte ha någon inverkan på min sjukliga sömnrytm.
På jobbet brukar endel beklaga sig över att dom sover dåligt sånna nätter och jag suckar högt för mig själv och tänker att det är väl bara att sova! Eller?

Eftersom jag tror att jag är på väg att bli en snorunge hade jag bestämt mig för att jag skulle sova så mycket som behövdes och inte känna nån press att komma upp någon viss tid, typ före lunch eller så, men det här följer ju så att säga inte planen!!!

Har i alla fall fria luftvägar för ett slag när jag sitter här och jag ska nu gå och hämta kameran för att lägga in gårdagens bilder i datorn och kika på... inget 'ont' som inte har nått gott med sig! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0